Vackra Portomasso!

Frukost med mina underbara vänner Maria och Andres. Självklart åkte kameran med, jag har stor lust för att fota just nu. Går förbi ställen ibland och känner bara att jag borde haft kameran nu.



Man kan inget annat än njuta av att sitta där och se denna vackra utsikten. Vi hade riktigt mysigt tyckte jag. Det är så sällan jag gör sådant, går ut och fikar. I need to do this more often..


Min fina Maria! Efter vi ätit lite så bestämde vi oss för att gå ett litet varv också.

Fundersam Andreas..?

Fina båtar?

På jobbet med min söta Diana.

Nu måste jag sova..... ZzZzZz

2010-05-26 @ 23:54:17

Kommentarer

Postat av: mamma

Kul med utetak på jobbet, älskar dig, ha en fin dag kram

2010-05-27 @ 09:39:30

Postat av: Maackyy

ser härligt ut :D

2010-05-27 @ 10:09:13
URL: http://kandykupps.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback