malta suger!

Idag skulle jag permanenta håret! Jag har bestämt mig och vet exakt hur jag vill ha det. Men ååååh.., malta suger för man får inte köpa permanent medlet om man inte är frisör! Och man måste ha bevis? Hör så dumt. Man kan köpa alla andra tillbehör men inte skiten som gör håret lockigt. Jag är så besviken... jag ville så gärna.

http://verbalfiend.files.wordpress.com/2009/10/shakira-laundry-service.jpg
Jag skulle ha dessa lockar!!!

I allafall, igår hade jag en toppen ute kväll med tjejerna på jobbet. Jag var nog hemma halv sex tror jag, och klockan 11 mötte jag Diana och en fransk tjej. Jag måste säga jag känner mig som en hjälte som orkade upp och kom dit i tid. Hittade palace hotellet och är uppe än! Haha!

Vi gick hem till Diana som hade en superfin lägenhet och ett tak där hon kan sola nääär hon vill! Det är underbart väder idag, något bra med malta! Nu vill jag ha mc dolands , kina mat, pizza, mat och en bra film!

2010-05-06 @ 13:33:47

Kommentarer

Postat av: Madeléne

Just precis dessa jag också menade !:D hahaha till och med samma bild ! Snacka om att vi tänker lika ibland! Jag har saknat min sidekick! Vad gör du ikväll? <3

2010-05-11 @ 14:59:44
URL: http://madelenejakobsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback