mat förberedelser!

Chilli salsa pasta är vad vi ska göra idag!

Soltorkade tomater.. mmmmm!!

Ingredienser: En röd paprika som vi fick skala efter att vi försökt bränna av den. Det tog tid men med tålamod lyckades vi. Några soltorkade tomater i, en chili frukt, två vitlöks klyftor, tomatpure, och en tomat som också är skalad. Självklart basilica , de jag själv odlar. Underbart.

Det kommer att bli underbart gott. Nu ska jag gå och möta madde. Hon ska komma hit och jag ska försöka fixa till hennes ögonbryn som hon vill ha de innan hon åker till sverige. Sedan kanske jag ska träffa Angelica, ska se om hon vill gå ut en stund ikväll för att jag vill ha på mig mina nya skor!

2010-05-05 @ 17:36:27

Kommentarer

Postat av: mamma

fina foton det blir med din kamera, ha en fin torsdag du lilla busungen :) kram

2010-05-06 @ 07:02:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback