God morgon måndag.

Nu är det en helt ny vecka, ny dag med nya möjligheter. Det är dock mulet idag på annars soliga Malta och jag känner mig otroligt trött. Jag har spenderat min natt bredvid min moster och hennes lilla son. Leon var lite kinkig inatt och vart väldigt ledsen. Men det har varit mysigt ändå. Idag är det jobb kl 15 som gäller och det har varit skönt att vara ledig tre dagar i rad. Jag vet inte hur jag ska orka jobba idag för jag känner mig fortfarande lite små sjuk. Men det ska jag få att fungera.
Har varit sjuk i två dagar och för att göra hela saken värre så fick jag ett myggbett på mitt ögonlock, ni som vet att jag är allergisk förstår hur jag såg ut? Jag kunde först inte öppna ögat! Mamma har dock bra mediciner i hennes apotek och hennes salva gjorde gott. Svullnaden har gått ned men man kan fortfarande se det lite, lite.

Nu ska jag snart förbereda mig för jobbet.

2010-05-24 @ 11:27:17

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback