God morgon måndag!

Det är ett mirakel. Jag vaknade kl 7 imorse helt okey pigg. Detta händer aldrig mig. Det är sant. Funderar nu att är det så här mamma känner varje morgon? Att vakna utvilad. Det låter ju helt galet. Men jag känner så. Ligger kvar i sängen lyssnar på musik , tittar ut på solen och njuter av att jag vaknade utvilad idag. Jag borde knacka i träd, kanske vid lunchtid blir jag trött. Det är ok idag, smällar man får ta om man vaknar utvilad. Skönt. Jag ska snart hoppa in i duschen, tvätta ur mina lockar i håret som numera är en stor ruffsig klump i nacken. Sedan göra mig en kopp tee och sminka mig i all lugn och ro. Hänga upp tvätten jag tvättade igår kväll.

Ja, underbara måndag och jag är förkyld. Det går bra ändå , solen skiner ju! Börjar jobba kl 10:00 - 19:00.

Snart kommer Anki!!! Gud va skoj vill att tiden ska snabbare :)

Ha en bra dag

2010-03-22 @ 07:38:09

Kommentarer

Postat av: mamma

Skönt för dig, ha en underbar måndag. kram kram

2010-03-22 @ 08:27:28


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback