God morgon!

Vaknade halv tio, har ingen mobil, ingen alarm klocka och fick kika på tiden i min Ipod. Legat och tänkt och försökt vakna till liv men jag är frutansvärt trött. Det känns som om jag jobbar i fyra dygn och jag känner mig jätte sleten. Konstigt detta..Inte får man mer betalt heller och massor av "onödiga" pengar spenderades. Men det var det värt. Vi hade superkul.

Sitter här och tänker på löningen på fredag.. är det kanske dags att jag köper Hello kitty mobilen nu? Det var ju min plan från början..? Min mobil :( Denna seperationen gör helt sjukt ont.. Jag ska köpa ett start paket idag, så snart har jag nytt nummer i varje fall....

Trött, ska snart försöka vakna upp till liv från serie och hälsa på Mamma, Katarina och Leon.

2010-06-22 @ 11:41:51

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback