This is what heaven is like?

Hemklickat till Danmark!

Lady D upptäckte att det var rea på nelly så hon har börjat beställa kläder. Till min stora förtsjusning fick jag också beställa kläder för hon ska åka till Danmark om några dagar så då tar hon med sig kläderna till mig. Nu är det 50-75% rea så jag har "stor shoppat" för små pengar! Jag är glad över att hyran inte ska betalas föräns nästa lön kommer. Billiga kläder är roligast. Nu måste jag dock handla klackar med mamma någon dag, Vi kanske hinner imorgon? Jag behöver de nästa vecka Tisdag.

Styla Long Blazer SEK 199, Vila - NELLY.COMStripe Floral Dress SEK 179, Rare Fashion - NELLY.COM
Rose Lace Top SEK 59, Club L - NELLY.COMFloral Print Tube Dress SEK 139, Rare Fashion - NELLY.COMCella topp SEK 169, Ichi - NELLY.COM
Cecile Chiffong Top SEK 79, Only - NELLY.COMCandy Skirt SEK 139, Jeane Blush - NELLY.COM

Jag är överlycklig!
Jag och Lady D kommer vara så snygga och göra Paceville osäkert.

2010-07-07 @ 14:54:21

Kommentarer

Postat av: mamma

tack för träningsvärk i magen idag :) bästaste du

2010-07-08 @ 13:45:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback