Min vän Diana är så söt!

God morgon! Idag vaknade jag sju, jag förstår inte alls varför. Jag somnade säkerligen vid två någon gång. Imorgon är en stor dag, jag ska åka iväg tillsammans med mamma under dagen. Jag längtar så. Söndag, jag gillar oftast södagar, men det känns som en lördag kanske fredag i dag. Det är ju helt fel i min hjärna. Men är ledig imorgon och Tisdag så det ska bli skönt. Jag har känt mig så trött det senaste.

Nu är vi närmare dagen då jag och Diana flyttar in. Det ska bli så kul! Vi kan knappt vänta, pratar och planerar hela tiden. Tanken blir bara bättre och bättre. Nu hoppas jag dock att vi kan flytta in tidigare och att hon inte vill åka till Danmark. Haha.

Idag kommer Andreas hem , woow...VÄLKOMMEN HEM! Lite ordning på Malta igen. Snart kommer Maria så jag kan slappna av igen. Andas lite. Idag får även mamma och Mikael besök av mammas vänninna och hennes familj. Idag känner jag för mamma-gos så jag funderar på att träffa dom efter jobbet idag.

Ska kika lite på en film innan det bär av till jobbet. Ha en fin söndag allesammans.



2010-07-04 @ 08:20:17

Kommentarer

Postat av: mamma

fin bild på er, två vackra leende kvinnor..som gör världen bättre

2010-07-04 @ 09:31:18


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback