Friends...

Sitter och ser på vänner och tycker det ska bli otroligt tråkigt att gå till jobbet, jag små ångrar mig att jag ställde upp på att jobba extra. Det känns skit tråkigt faktistst har tappat motivationen och tycker inte alls att det är kul längre. Jag funderar på om jag ska gå och köpa lite godis till mig själv. Men jag nog för lat för att egentligen gå. Jag vill ha en tidning och godis och bara njuta lite innan jag går till jobbet kl 17.

Snart måste jag duscha , jag håller på att bli galen och få panik. Det kliar över hela min kripp och jag har fått utslag på mina ben , jag vill gå och sola men vet inte om jag vågar nu jag vet inte vad det är med utslagen eller om det är katthåret, tvättmedel. Jag vet inte vad det är.

Förut pissregnade ner nu kom solen fram igen , det går verkligen upp och ner och fort.

2010-01-29 @ 13:36:38

Kommentarer

Postat av: mamma

ta inte på dig för mycket jobb, förstår att pengar lockar men var rädd om dig, älskar dig kram

2010-01-29 @ 16:54:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback