Torsdag

Sitter i Marias och Andreas och ser på vänner. Deras störda Landlord ringde precis igen. Hon ringer varje dag och jag stod på mig och sa nej. Flera gånger och hon upprepa vi har problem. Hon ville visa lägenheten NU, jag sa att jag har 15 minuter jag ska duscha och sedan gå. Så säger hon det gör inget att du är i duschen. Det är helt galet. Jag har redan gått med på att låta hene komma två gånger nästa vecka och hon säger att visar jag den idag behöver jag bara visa den en gångg nästa gång. Jag litar inte på henne. Hon ska nu ringa Maria för att vi har problem. Jag blir så trött på henne och tillslut gick hon me dpå onsdag nästa vecka när jag sagt att det går bra.  Nu ska jag hoppa in i duschen  pårikitgt och gå till jobbet.  Hade velat sitta hemma idag och sy om alla mina kläder.. Men jobb är också kul. Idag ska mamma iväg ch bada med tjejor. Kul för de. Diana har säkert kul med sina gäster.


2010-08-12 @ 11:51:13

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback