Måndag

Idag anländer Dianas fyra gäster tror jag det är nu, en droppa av. Imorgon ska vi fira våran finaste Diana. Önska du vore här Madde! Jag måste hitta min kamera laddare snarast. Känner mig handikappad utan min kamera. Idag kom jag för sent till jobbet tack vare det underbara maltetiska bussysstemet. Jag ska så snart jag kan börja övningsköra och skaffa mig en bil. Detta funkar ju inte. Jag väntade på bussen i över 40 minuter den var 45 minuter SEN. Helt galet mycket människor och bussen fick åka förbi de flesta eftersom de inte fick plats.

Igår vart vi ute Jag, min moster Karolina, henens vän Mimmi, Daniel och hans bror Kristoffer och hans färsmö Nanna. Det var jätte trevligt och prata me de och vi vart alla glada och mysiga. Imorse när jag vaknade och kände hur jag nästan dog av värme försökte jag slå på AC'n, vår el har tydligen gått. Det är någon som händer ofta. Det är super bra att vi har gas spis så att ifall de skulle dröja kan vi alltid laga mat i varje fall.



Det ska bli så kul att få träffa gästerna idag. Det är också mysigt att få ta hand om Diana och Edward, mina små älsklingar. Så söta, aldrig dömmande och de älskar mig alltid lika mycket även när jag gråtit på de när jag först flyttade in hos Maria och Andreas några månader sedan.



Som Lars sa, allting löser sig till det bästa. Det gör det. Livet är gott.

Nu ska jag njuta av mina bingo spelare på jobbet, de är otroligt glada och charmiga idag. Kram!

2010-08-09 @ 14:53:16

Kommentarer

Postat av: Catrin svarar

Självklart skickar jag till Malta också!

När du bestämt vad du är intresserad av mailar du bara mig så meddelar jag alla kostnader!



2010-08-09 @ 22:29:32
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Postat av: MooKiE

Fin bloggdesign !

2010-08-10 @ 17:32:49

Postat av: Madeléne

I might not have been there in clear physics but I promise I was there in heart n soul! <3

2010-08-11 @ 12:55:11
URL: http://madelenejakobsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback