Let's Dance



Igår tog jag och Daniel taxi från jobbet kl 22 när vi slutade åkte hem till mig och Diana så att hon kunde klippa hans hår. Jag tog med mig ombyte och började gå emot mor min. Åt kina mat som väntade på och gjorde mig iordning. karolina och Mimmi valde att stanna hemma men mamma gick med ut en sväng. Vi mötte upp Jesper,Diana, Daniel och Madde på något som heter "black.... något". Mor gick hem och vi gick vidare till nativ. Det blev flertal rolig bilder bland annat när Jesper ska dansa på bordet och så fort han ställer sig upp så kommer servitören och ber honom stiga ned. Dålig timeing. Vi flörtar dock till oss att få ta ett foto på Jesper innan han går ner så det finns bild bevis på att han faktiskt tänkte göra det. Jag och Diana kom precis fram till jobbet. Sena pågrund av alla dessa spårkstudenter som inte fattar att man faktist kan ta fram pengarna redo för när bussen kommer så slipper man rota upp allt ur väskan. Pust jag blir så trött på turisterna...

2010-08-03 @ 13:34:50

Kommentarer

Postat av: Madeléne

BlackBull heter det ^_^

2010-08-04 @ 01:54:41
URL: http://madelenejakobsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback