kyckling på fredag är det enda jag vill ha, ärtsoppa på lördag eller hur den nu går.

Idag kommer jag ha gäster över på grill. Det är första gången i min nya lägenhet och jag har bjudit fler än de får plats med. Där det finns hjärterum finns det skärterum. Jag får helt enkelt dela upp umgängenna och prioritera besökare före de som är här längre. Jag är inte ens där ännu.. känns super tråkigt. Men jag, Daniel hans bror och broderns färsmö ska åka taxi när jag slutar jobbet. Jag hoppas det finns en jätte köttbit till mig när jag kommer hem. Tycker dock det är lite tråkigt att jag inte kommer få Lars brunsås till. Jag och Diana städade terassen så länge och noga så jag hoppas det ser fint ut där hemma. Det är så mysigt med blommorna och belysningen.

Idag kommer äntligen Mikael hem!! Wihu. Imorgon åker dock Maria och Andreas iväg. Det känns jätte tråkigt verkligen. Kännts som om de varit borta hela sommaren. Men jag ska stjäla deras tid på hösten/ vintern. Efter de har fått jobba lite, sedan är de bara mina. Hoppas jag. Haha.

För den som inte förstod sitter jag på jobbet, hoppas upp och ner i min stol med Maddes fleace filt på mig för att det är svin kallt. Jag kan inte vänta tills jag kommer hem, jag vill inte sitta här. Men ju mer jag lär mig om jobbet ju roligare blir det att jobba. Det blir lite röririgare, lite svårare och lite mer att göra. Men jag älskar det. Hur roligt som helst.

Ha en finemang helg allesammans.

2010-08-06 @ 20:04:49

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback