Jag är lättad.

Nu har en tyngd ifrån mina axlar släppt. Varit hos mamma , ätit mikaels hemma gjorda pizza och mamma hade köpt godis från candynavia. Mamma försökte ta på fina fötter vilket inte är ok, jag är så kittlig. Vi har skvallrat lite och skrattat gott.

Livet är för kort för att oroa sig, för kort för att vara arg och ledsen. Man ska njuta av det man har och ta vara på det. Älska det så länge det finns.

jag väntar på att Aaron ska komma hem från jobbet och hålla om mig kramar mig!! Jag vill lägga mig i en varm säng och titta på supernatural för att kunna somna gott.

Jag tycker om folket på mitt jobb. De är jätte roliga. Tycker mycket om Madde , stackarn som jag sitter brevid. Jag tar tag i henne stup i kvarten och ber om hjälp. Snart kommer jag väl också att lära mig.

Imorgon är jag ledig, jag och Aaron ska gå och träna och handla. Sedan ska jag och Maria hjälpas åt att få madrass över till henne från mig. Sedan ska vi fika! Det ska bli super mysigt. Jag missade den här fika stadiet man hade när man gick på gymnasiet,.. hur gör man egentligen? Shoppa kan jag göra, jag kan gå runt i affärer i evigheter och titta även när jag inte ens kanske kan köpa något.. men fika.... ja. Det ska bli roligt.

Saknar Anglicas fina skratt... men hon kommer vara borta i sverige länge!....:(

2010-04-13 @ 00:05:06

Kommentarer

Postat av: mamma

Till mig får du alltid komma, hos mig får du alltid stanna, ska göra en ointrängling bubbla av kärlek till dig, där inget ont kan nå dig,älskade fina du

2010-04-13 @ 08:33:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback