I had a dream...

Jag dansade än en gång i min dröm. Känns så tråkigt att jag inte dansar nu. Det är nästan jobbigt att tänka på det. Men jag dansar så mycket i mina drömmar , har massor av kombinationer jag vill förverkliga. Jag vet till och med hur belysningen skulle vara. Igår började jag se på Julia och Julie den var helt underbar och jag är kär i filmen. Jag ska se färdigt den ikväll när jag kommer hem från jobbet. För idag ska Aaron ut med sina arbetskompisar, så måste ha något att göra i min ensamhet! Filmen är helt otrolig och jag är så inspererad.

Idag gjorde jag frukost åt oss bacon,ägg bönor och rostat bröd. Så gott, så har vi båda varsin matlåda med kyckling sallad med oss till jobbet. Det ska bli gott. Tiden går så mycket fortare på jobbet när man planerar sina raster. Det går dock inte alltid exakt eftersom det inte får vara för stressigt eller att man har aktiva chatt. Men om man sätter upp tider ungerfär, så går det mycket snabbare. Idag jobbar jag från 17-01 i både svenskt och engelskt. Jag hatar att göra det, för då måste jag ta svenska chattar, dem vill aldrig göra insättningar så jag kan inte göra bonus poäng, på den engelska hinner jag inte ta lika många eftersom jag måste ta dem svenska.
Är så ledsen på mig själv, dem har sänkt bonus poängen och dessutom har jag gjort mindre denna månaden. Det känns jätte tråkigt , precis innan jul.


kyckling salladen jag gjorde igår :)



- Varje vecka ska jag laga en helt ny måltid på min lediga dag.
( Det kommer aldrig vara samma dag pågrung av jobbets schema, men en gång i veckan. )
- Jag ska fota och berätta hur allt går till i bloggen.
- Ett mål som ska få mig att må bra, det är lärorikt och jätte roligt !
- En gång i veckan fram tills vi åker till Sverige.
( denna veckan tror jag inte att jag hinner göra det, men man vet aldrig)

- 6 helt nya måltider på 6 veckor.
( får inte vara något jag lagat tidigare )

- Inget kan göras i ugn jag har en dålig , gammal gasugn som bara ger värme underifrån , allting blir bränt och inte genom stekt

- Det får ta hur lång tid det behövs, svårt eller lätt spelar ingen roll.

- Om någon har några roliga recept skicka in så ska jag försöka göra det :)
- kommer finnas i ' Sandras Mat ' kategori.


Jag är super taggat det ska verkligen bli så roligt !


2009-11-19 @ 14:13:54

Kommentarer

Postat av: mamma

Förstår att det kan vara ledsamt med bonus poängen, men du fixade det förra månaden och kommer säkert fixa det nästa månad. YOU GO GIRL. Ha en fin dag, visst är filmen bra ja, älskar dig dit stjärnorna rymden slutar o rymden slutar aldrig

2009-11-19 @ 16:19:04


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback