Fredag

Idag spenderade jag halva dagen på att leta upp en frisörsalong som kunde permanenta mitt hår IDAG, men nej det tick inte jag fick vänta en vecka eller två för att få en tid och det är ju bara helt knäppt. När man bestämt sig för att göra något vill man ju inte vänta för länge heller? I vilket fall gick jag bara vilse en gång och hittade tillslut frisören jag gick till igår med Diana. Det vart ju tur, men jag gick lite hit och dit men efter många om och men så hittade jag dit! Hon hade såklart inte tid idag men imorgon på morgonen så hade hon tid... nu minns jag inte egentligen om det var halv nio eller halv tio, Men jag är 90% säker på att det var halv tio så jag ska vara där strax över nio. Sedan bär det av till jobbet direkt!

Idag fick jag veta att jag bytt team på jobbet så jag får vara i samma team som de jag tycker om och ha samma teamleader och det är jag superglad över! Nu känns det roligt igen! Önskar dock bara Madde hade varit i samma team också!! Men man kan ju inte få allt, eller? Nu är madde hemma i sverige och jag hoppas hon ha en underbar resa.

Jag är nu helt galet trött och vet inte om jag ska va upp en stund och passera tröttheten för att sedan inte kunna sova på hela natten eller helt enkelt lägga mig nu. Ja , det låter som ett lätt beslut men det där det faktist inte måste jag erkänna. Haha. Jag har sådan besluts ångest och tror att jag en dag kommer driva mig själv till vansinne. Nåväl, här är lite foton från idag.

Idag gick vi till estilo och åt tillsammans med farmor och farfar. De andra dagarna har vi lagat mat hemma förutom den dagen vi beställde pizza. Det var dock mysigt att komma ut lite.

Vi alldeles för nära kameran.

Vi hungriga med glada. Jag och farmor åt chicken estilio, jag äter nog alltid den tror jag bara för jag älskar den krämiga champinjonsåsen farfar och Aaron åt någon kyckling pasta rätt som också var riktigt god.

:)

2010-05-07 @ 22:57:54

Kommentarer

Postat av: mamma

Gott för er, kram

2010-05-08 @ 09:11:55

Postat av: Madeléne

Äsch då du kommer endå fortsätta vara min lilla side-kick! Du btw jag fick breömm för mina otroligt tjusiga ögonbryn! Den du !:) <3

2010-05-11 @ 14:46:09
URL: http://madelenejakobsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback