Music makes life go around

Farfar lär mig att laga "sunday dinner" och jag åt tills jag mådde dåligt. Nu kan jag göra det själv faktist och måste snart göra det igen själv. Jag har till och med en kopp kvar med lite sås som jag ska äta med sked så snart jag har bloggat färidgt. Idag har det varit en tuff dag för farmor så farfar bestämde sig för att ta ut farmor på en promenad lite.

Min vackra farmor sitter och små fryser medans vi lagar maten.

Igår åkta vi till sliema.. what ever happens in life, buy a pair of shoes and everything will be ok.

och så köpte jag ny piercing :) en ballerina!

2010-05-05 @ 13:55:20

Kommentarer

Postat av: mamma

fin för dig med ny piercing, älskar dig kram

2010-05-05 @ 15:52:05


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback