Eurovision + Mors dag.

GRATTIS PÅ MORSDAG ALLA MAMMOR.

Söndag, jag gillar söndagar faktist. Hemma var det alltid pizza dag och man vart alltid ledig på en söndag. Jag har dock inget emot att jobba på söndagar, det är ganska skönt och lungt. Idag hade jag dock velat ligga och dega med Maria och Andreas, se en bra film och äta något gott. Men det kan vi ju också hinna med en annan dag. Det känns plötsligt som om jag har så mycket tid. Och imellan åt ingen tid alls.

Igår var vi hemma hos Lars och Therese på eurovision kväll och det var riktigt trevligt.
Jag var dock helt galet trött men självklart blev det utgång. Vi alla bettade på låtar och tillslut vann Andreas en härlig summa pengar som vi all satt in ihopp om att vinna. Vilken tur han hade! Att tyskland vann. Vi umgicks, drack vin och pratade alldeles för mycket. Jag myste med Pingis ( en helt galet söt hund, som jag övervägde att kidnappa men lät tillslut bli. I can controle myself!) pratade med min kära mor och moster.

När Andreas vunnit bar det av till hugos där vi hade det trevligt, jag fortfarande trött det var Maria också. Vi bestämde oss för att gå hem, men det gick jag inte på tillslut. Typiskt. Så Maria tog ett stadigt grepp och väldigt berusade Erik och hon vart hans hjälte hela vägen hem. Sedan förstod Andreas att han också var lite berusad så vi gick hem.. eller vi försökte gå ordentligt. Rakt. Haha, nästa gång får faktiskt grabbarna bära hem mig och Maria.

Jag somnade tillslut, jag somnade med datorn på. Jag gjorde ett försök i att lägga upp bilder men vart för trött, bevisligen somnade jag med datorn på magen igen. Jag har tagit massa foton som jag kommer lägga upp så fort jag kommer hem.

Idag gick jag upp och kände mig.. trött men utvilad. Det vart riktigt skönt att få vakna efter någorlunda många timmars sömn. Sedan sprang jag till mamma där jag fick hemma gjorda pannbiffar, potatis,brunsås, lingonsylt,broccoli, jordbubbar och fruktsalld. I know I have the best mum in the world.

 



En trött jag hos Mamma

 

2010-05-30 @ 20:19:52

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback