Jag ser en blå himmel och solen skiner..

Sorg lämnar dig ensam och sömnlös. En hunger, en längtan, en saknad och en ensamhet som långsamt gror i delar av kroppen där jag inte visste att det kunde göra ont. Ett förnuft, en själ som släppt den trygga hamnen för att låta vinden fånga seglet i en oändlig, ovetande framtid. Sorgen som kommer att växa som från säd till en blomma. Ska sedan bli min läxa. Jag ska ta lärdom av hjärtesorgen som gjorde mig stum, förvånad, ensam och sömnlös. Jag ska ta lärdom av de människor som nu visar sina sanna färger, de människor som visar kärlek och stöd. Jag ska ta lärdom av de människor som tar del av min sorg och som utan villkor låter mig vila på deras axlar tills mina vingar orkar flyga igen.

En god vän skickade mig detta idag, som faktist lyfte dagen för mig:

http://blog.kristenoreilly.com/wp-content/uploads/2009/08/drew-boxing.jpg

"Life is very interesting ... in the end, some of your greatest pains become your greates strenghts" - Drew Barrymore

2010-05-18 @ 11:58:36

Kommentarer

Postat av: seija

Ä'lskar dig Sandra pieni.....Sydämessäni olet aina lähelläni Rakkauden sitein....Täällä mummu rukoilee....Sinulle voimia joka päivä...Siunausta ja varjelusta elämääsi.Ja olen varma...Tietäs Taivaasta valvotaan....Kraaaaaaaaaaam

2010-05-18 @ 12:31:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback