Katarina och hennes prins.

Idag kommer Katarina till Malta med hennes vackra lilla son. Det ska bli jätte roligt och jag har varit alldeles nostalgisk och bara tänkt på våra glada minnen tillsammans. De ska stanna i 3 veckor och det har varit jätte fint väder så det kommer bli kul för de att få sol och kärlek från oss. Igår jobbade jag från 13-00 alltså 11 timmar och så sov jag tre timmar och började 8 idag. Jag känner mig helt trasig, sleten men det är inte så farligt trots allt. Jag klarar det rätt bra tror jag. Har sovit typ 3-4 timmar per natt nu i några dagar. Jag har alltid sovit lätt och varit dålig på att sova. Men nu sover jag inte alls och jag gnisslar tänder när jag väl somnar. Det gör ont i hela käken när jag vaknar, så illa brukar det aldrig vara.


2010-05-19 @ 13:16:19

Kommentarer

Postat av: Aaron

Det blir bättre snart sandra, då kommer du sova som en stock hehe =)

2010-05-19 @ 13:46:21

Postat av: mamma

Vi kanske skulle gå till tandläkaren med ditt gnisslande, syns om en stund, kram

2010-05-19 @ 14:13:06

Postat av: Anki

Hej vackra Sandra

Du måste försöka slappna av så kommer John Blund snabbt.

Du borde gå till tandläkaren så får du en bitskena så du inte förstör dina tänder och i värsta fall kan du få huvudvärk.

Kram

Farmor

2010-05-19 @ 17:47:16

Postat av: angelica

uscha nu måste vi ses snart! jag saknar dig vill höra hur allt är, tänker på dig.

2010-05-21 @ 10:21:48


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback