uppe med tuppen.

Nej inte nu, jag vaknade strax innan åtta och kunde inte somna om. Inatt har jag gnytt och gråtit över min magsmärta, rullat in mig i lakan täcken och varit allmänt jobbig mot Aaron. Vaknade dock hungrig, så det är väl ett bra tecken. Jag dricker lite te först för att se om jag snart vågar äta något.
Jag minns en tanke mitt i natten då jag bad om att få dö istället. Jag har hellre ryggsmärta för den kan jag stå ut med. Jag plågades denna natt. Ligger i soffan med tee och känner mig lite vimsig ...

2010-03-25 @ 09:43:23

Kommentarer

Postat av: mamma

stackars liten, ska jag komma o bära hem dig till mig sen, älskar dig kram

2010-03-25 @ 10:02:02

Postat av: mamma

Hoppas du kryar på dig snart, älskar dig, kom o få sol på dig på balkongen el taket så blir du säkert friskt snart kram kram

2010-03-25 @ 12:01:07


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback