Underbara fredag.

Idag vaknade jag i panik och sprang för att sätta min på balkongen. Där jag satt i en och en halv timme. Satt och njöt av solen och lyssnade på musik. Vid halv ett försvinner solen från balkongen och jag klädde på mig för att gå till hilton och till affären. Jag ska idag göra kycklingsallad. Jag har precis ätit frukost/lunch två rostbröd mackor, med ägg och korv imellan. Det vart riktigt gott och smuttar på en kopp te. Har precis sett ballar av stål och skrattat ihjäl mig , nu fortsätter jag skratta till wipe out. Det är ju sjukt roligt, en gammal tanta visar tuttarna och jag satte teet i halsen. Riktigt roligt.

Snart ska jag faktist städa hemmet. Nu när jag är ledig. Har redan diskat och satt på tvätt. Jag känner mig trött idag, men det är nog för att jag vet att jag är ledig. Imorgon ska jag lätt sola igen. Helt klart. Skönt.

2010-03-19 @ 14:22:47

Kommentarer

Postat av: mamma

Hej, ha en fin fredag kväll o känner du dig ensam så är vi hemma imorgon,love you, kram

2010-03-19 @ 18:03:59


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback