sjuk

Jag är jätte sjuk, yrar rynt har ont i halsen , örona, ryggen , armarna. Jätte ont i magen högt upp, under brösten typ. Mår illa. Hängig och det är allmänt jobbigt att leva idag. Det känns så. Fick åka hem från jobbet. Läkaren kommer inte föräns 16:15 så då måste jag gå dit. Måste ringa och meddela jobbet hela tiden men det tutar upptaget hela hela tiden.

Jag vill lägga mig ner och gråta för det är jobbigt. Bara bli omhändetagen och sympatiserad. Ska nu göra en kopp tee och försöka sova bort magsmärtan.

SKIT. sjuk när man har nytt jobb är nog ingen hit! :´(

2010-03-24 @ 12:53:35

Kommentarer

Postat av: mamma

Älskade fina du, ibland är man sjuk tyvärr, en ny dag kommer , du hinner med allt, inte hela världen detta, ta det lungt, vila och njut av att vila. Ring, sms, msn om du vill ha nåt, vad som hellst, kram , godis eller hamburgare. Mamma är här...kram Krya på dig

2010-03-24 @ 14:26:20

Postat av: anki

Hej Sandra

Stackars dig. Hoppas du snart kryar på dig. Drick mycke vatten. Snart är jag nere hos er.

Kram på er.

Farmor

2010-03-24 @ 19:17:40

Postat av: Natalia

Krya på dig . Saknar dig massor :)

2010-03-24 @ 20:37:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback