Mår bättre..

Härligt , idag mår jag bättre ska dock äta tabletter flera dagar till. Lika bra det så att det försvinner helt och hållet. Känner mig dock fortfarande hängig .. 

Jag är ingen sovar-middag-person men när jag är sjuk sover jag endel. Idag hade jag och min älskling lagt oss för att vila och vaknade i panik för att dörrklockan lät. Jag flög upp som en raket, utan att se något sprang jag och svarade dörrtelefonen och till min förvåning fick jag höra min mammas ljuva stämma. Min mor , syster och hunden lucky som de tar hand om denna helgen kom för att säga hej. Jag vart lite off dock eftersom jag var i drömmarnas land.

Jag och Aaron brast sedan ut i skratt för att vi båda satte oss upp i sängen i panik, vi kom fram till att vi blir chockade eftersom vi aldrig får besök , ingen vet vart vi bor. Och om någon kommer så hör de väl av sig innan? Men det är bara mamma som hälsar på. Jag kanske har missat detta med att bjuda hem folk? Hur man gör..

Skönt att må bättre idag, ikväll ska min lilla vackra blåögda prinsessa till syster sova över hos oss. Mamma och Mikael ska ut äta och roa sig utan barnsällskap villket kan vara väl behövligt ibland. Selina får vänta några år till innan hon får följa med till paceville.



Jag är ingen frukost människa egentlingen. Jag vill gärna vänta några timmar innan jag äter på mogonen. När jag väl ska äta frukost vill jag ha vita bönor i tomatsås, stekt ägg och bacon eller korv med en rostad bröd bit till. Jag ska försöka lära mig att äta "nyttig" frukost eller i varje fall något till frukost.

Jag ska försöka börja äta mera hälsosamt och regelbundet och förska dricka juice, äta frukt och grönt för att försöka hålla mig frisk. För jag känner mig ganska ofta krasslig-  jag skyller delvis på att det är så förbaskat kallt överallt. Kanske lite dåliga vanor också? Men bara lite..

Ja, vi ska gymma , äta nyttigt så att vi lever ett långt liv. Haha.



Nyttig frukost buffe.. nyttigt och nyttigt. Det är inte lätt att få grovt bröd på malta. Och baka det själv när jag är sjuk? I don´t think so. Detta vart super ändå :)


Det var gott, tummen upp!

2010-03-27 @ 17:18:59

Kommentarer

Postat av: mamma

fick äna dåligt samvete att jag kom o väckte er, älskar dig kram. Om det är sol imorgon så kanske dags inviga taket??

2010-03-27 @ 18:00:32

Postat av: Sannaacarola

tack detsamma :)

2010-03-27 @ 18:24:05
URL: http://httP://Sannaacarola.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback