Månadens Matsedel

Fortfarande sjuk och haft en helvetes natt. Jag haft så ont, Aaron har knappt sovit bara hållt om mig och lugnat ner mig. I brist på något att göra och sömn så lägger jag ut lite bilder på mat vi lagat.

För i helgen kommer vi att dö utan spis. Vi kanske får tillbaka den på tisdag förhoppningsvis. Detta är ju ett skämt. Ja, vi hoppas att ugnen funkar.


kebab med pommes. I vanliga fall föredarar jag mos till men detta vart "rester" av kött och salld sedan vi bjöd över Maria och Andreas på det. Gjorde dock ny kebabsås denna gången med massor av vitlök i eftersom vi hade slut på en viktig ingrediens.


Kyckling sallad, en av våra favoriter.












2010-03-26 @ 11:28:45

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback