INGEN MAT?

Min spis funkar inte, vare sig ugnen eller pisen. SÅ NU KAN VI INTE LAGA NÅGOT HEMMA. Landlorden, som är en snäll man lovade att fixa det så snart som möjligt. Han bad om ursäkt och sad att han tror inte att dom kommer idag med hoppas att de kommer så snart som möjgligt.

Jobbigt... inatt jag drömde... att jag förlängde håret. Jag åker nämligen förbi ett ställe som gör det- till och från jobbet. De har massor av peruker i roliga färger hängande i fönstret.  Jag har inte vågat mig in där för att se att jag kan få längre hår, att jag skulle falla för det och i besvikelse gå hem och veta att jag kan och vill. Inatt jag drömde jag vart in där... jag ska nog in dit. Kanske köpa mig en rosa peruk som matchar mina rosa hello kitty hörlurar. That´s hot. Skämt åtsido....

2010-03-25 @ 14:27:46

Kommentarer

Postat av: mamma

vår spis funkar kom hit!!

2010-03-25 @ 18:41:39


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback