Infektion i magen..

Jag blev sjukskriven i två dagar fram, alltså ska jag tillbaka till jobbet på måndag. Detta känns dock inte alls roligt och jag överväger att ändå gå kanske på fredag ifall jag mår bättre. Jag har nämligen fått infektion i magen. Jag fick till och med läkarens personliga nummer och jag jätte lovade att ringa ifall det skulle bli värre. Jag skulle även ringa imorgon för att berätta om det känns sämre eller bättre. Han gav mig två olika mediciner och bad mig ta det lungt.

Jag har nu ätit tabletter och fått i mig mat, det dröjde många timmar innan jag åt något idag.
Nu är jag trött efter att ha legat hela dagen i soffan. Ja, känns jätte jobbigt. Dyra mediciner och jag vill bara må bra. God natt.. tack för era kommentarer Mamma, Anki och Natalia :).. blir nog hemma då.. får se om jag kan sova inatt-

2010-03-24 @ 21:28:37

Kommentarer

Postat av: mamma

Stackars mammas dockis, du får gärna komma hem så kan jag och Selina rå om dig, vi är hemma före kl.14 o ska vara hemma o stå i köket mest. Krya på dig, kram

2010-03-25 @ 07:05:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback