En vacker syster på beksök

Min lilla söta syster sov över igår och fick då låna min dator och mina hörlurar för att se på filmer och serier. Idag mår jag toppen och det ska bli kul att komma tillbaka till jobbet och jag ska ge 160%. Idag har jag varit med mamma en sväng vi skulle sola på taket, men solen gick i moln och det blåste kallt.

Gick sedan hem för att plocka och grejja lite .. sedan bestämde vi att ta en sväng till gymmet så vi tränade lite och jag simmade några längder och njöt av bastun.

Nu är jag dödstrött och jag väntar på min älskling ska komma hem och hålla om mig så att jag kan sova gott. Nur är det bara TVÅ nätter kvar innan Anki kommer och vi längtar som bara den. Jag hoppas att hon är vaken tisdag natt när både jag och Aaron ska gå hem från sliema.. tur att han slutar samtidigt som mig så slipper jag gå så långt ensam mitt i natten.

Idag fick jag så goda nyheter att jag grät av lycka och om jag ska vara ärligt så är detta en av dom bästa dagarna jag har haft hittils och de är något jag verkligen menar allvar med.

Jag fick sms av min farmor att hon och farfar kommer och hälsar på I TVÅ HELA VECKOR. De har sagt att det ska komma och hälsa på men det trodde jag inte riktigt på.. de har ju sag förut att det ska hälsa på i sverige ,.. men det är över tio år sedan de hälsade på mig. Jag har inte träffat dom sedan augusti 2008. Så det ska bli så otroligt skönt att få träffa dom i två hela veckor. :´) !!

2010-03-28 @ 23:58:44

Kommentarer

Postat av: mamma

Glad för dig skull, ha en underbar måndag, kram

2010-03-29 @ 09:30:55

Postat av: seija

onpas kiva että nekin tulee sinne käymään sieltä Lontoosta....voi kun vois tytötkin ja isäs tulla sinne käymään.....kram

2010-03-29 @ 19:12:37

Postat av: Anonym

Hej mitt vackra barnbarn.

Vad roligt att du får besök.

Roligt att ni kommer och hälsa på tisdagskväll.

Kram

Anki

2010-03-29 @ 21:12:20


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback