" Sex n' the Swieqi " Citat av underbara Madde.

Plötsligt har jag fått flera läsare igen, det är jätte roligt. Livet har ju tagit en konstig vända. Det har gått ganska lång tid nu och jag börjar känna att jag kan börja stå på mina egna fötter igen. Iallfall ibland.  Igår gick jag och Diana och kollade på en lägenhet som hon hade hittat. Jag har inte alls kunnat tänka mig att bo tillsammans med någon annan. Inte med en kompis.. Jag vill inte det. Men det känns hel rätt med Diana! Lägenheten är helt fantastisk jag är helt kär i mitt blivande nya hem. Idag ska Diana höra av sig till landlorden och berätta att vi vill ha den. Vi vet inte när ännu eftersom han ska byta ut väldigt mycket möbler till mordernare möbler. Landlorden och hans fru är ett ungt par som var helt underbara jätte trevliga jordnära människor.

Lägenheten är två våningar. I första våningen när man kommer in finns ett "all rum" vardagsrum och kök, sedan finns det rakt in en WALK IN GARDEROB två sovrum och ett jätte fint badrum.

Sedan går man upp en trappa där de ska göra iordning ett sovrum, som nu var förråd typ, det finns ett super sött kök med ett fint bord. köket och vardagsrummet är i ett. Men det är sjukt mysigt där uppe, det finns ett fint badrum.
Det bästa av all, förutom WALK IN GARDEROB så har vi en stor mysig balkong på övervåningen och en grill. Jag och Diana jublade och skuttade runt i lägenheten. Vi höll med om allt vi ville och tyckte. Vi har även gjort en deal att detta kommer bli den bästa sommaren någonsin. Hittils.

Då kommer jag, Madde och Diana på i Swieqi. Det är så Madde fick fram det " Sex n' the Swieqi " . Sjukt roligt.

http://geekgirlsrule.files.wordpress.com/2009/04/sex-and-the-city-main.jpg

2010-06-27 @ 12:14:36

Kommentarer

Postat av: mamma

Toppen, älskar dig PALJON kram

2010-06-27 @ 14:16:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback