Jag gråter.

Vi har precis kommit fram till holiday inc hotellet som vi ska sova på inatt. Jag har så mycket att berätta och jag tror vi räknade 300 foton att visa. Jag och Erkki ska snart gå och äta något.

Jag glömde min mobil idag så den är föralltid borta. Imorse när vi letade efter våra kära bingospelare så gick jag på toa och lad ifrån mig telefonen där för jag var mitt uppe i ett sms. Sedan gick vi dryga 15 minuter senare kommer jag på detta, går tillbaka men då var den borta. Så nu gråter jag för att jag tappat bort min mobil. Den första mobilen jag är supernöjd med. Med alla mina nummer..... min mobil.

Ikväll skriver jag en bok om vår underliga men fantastiska resa tillsammans med 7 främlingar.

2010-06-20 @ 17:26:24

Kommentarer

Postat av: mamma

Har du ringt den? Har du frågat receptionen på båten? hoppas det löser sig, annars inget livsfarligt, ingen som dött, vi fixar ny mobil o nya nummer, detta är ett problem som bara behöver en lösning , älskar o saknar dig kram

2010-06-20 @ 18:46:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback