härlig natt :)

Två av de bästa :)

2010-06-25 @ 01:14:29

Kommentarer

Postat av: mamma

Bra du hade skoj, ha en fin midsommar dag, syns sen, älskar dig kram

2010-06-25 @ 07:08:23

Postat av: Anonym

han till höger han du knullade ditt vidriga hora ! din bästa kompis hahahahahah LOL

2010-06-26 @ 04:43:50

Postat av: Anonym

inte konstigt att du hade en bra kväll din hora ! usch du äcklar mig ! vidrig !

2010-06-26 @ 04:46:29

Postat av: Anonym

snälla ta bort detta. men sandra det va du han visade din blogg bild igår med med honom och det va han och du sa han. asså det va ni pch om du ska neka det ok men det va ni. jag tror på honom och inte på dig. men snälla ta bort detta, du försöker få mig att se ond ut och elak ..sjukt fult av mig jag vet och jag ska inte bry mig men du ljög och du har redan hittat en annan kille och sandra det va inte 2-3 månader sen vi gjorde slut. det va 1 och en halv bara typ 2 månader. fan kommer du inte ens ihåg det. så snälla ta bort det och jag kommer inte ens finnas sen i ditt liv. jag pallar inte en att bry mig om dig. du är inte den jag blir förälskad i. du blev en helt annan person här, sen unibet. alla ser det och alla vet vad du gör. men snälla ta bort detta. jag ber dig. sjukt fult av mig.

2010-06-26 @ 12:06:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback