Danmark spelar idag,

Diana har målat sina naglar till danska flaggor, jag gjorde motsatsen och har nu englands flaggor på naglarna.. bara döda fiskar följer strömmen?

Då har Maria och Andreas lämnat mig ensam i detta främmande land jag numera kallar hem. Jag tror jag blir stor och stark! Jag har min familj + extra familjen Lars och Theres. Detta ska gå bra. Idag ska danskarna se på fotboll, så jag ska kanske möta upp Diana och fortsätta min mogna resa på att lära mig att dricka öl. Det börjar nästan bli gott faktist..

Igår såg jag på fotboll med mamma, Alice och Sean det var trevligt vi saknade dock Mikael. England vann så alla jublade och det var galet hur mycket människor det var överallt.  Imorgon är det midsommar och jag jobbar.. Jag jobbade julafton och nu jobbar jag midsommar.. Känns jätte tråkigt såklart men jag är bjuden till min extra familj så tar en taxi dit så jag hinner se alla fulla och glada.

Jag är glad idag.. än så länge :) Jag ska umgås med härliga människor som ger mig positiv energi.. saknar min mamma dock.. har jag blivit en mamma-gris? Haha. I love it!

Ha en fin torsdag allesammans!

2010-06-24 @ 14:51:51

Kommentarer

Postat av: Anonym

Ja bra du blivit mamma gris, tänk du träffa mig igår o saknar mig, ligger något otroligt gulligt, lyckligt i det, fina fina du, älskar dig

2010-06-24 @ 15:59:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback