Redan lördag

God morgon! Uppe med tuppen igen. Jag är verkligen inte någon morgon människa som min mamma som alltid vaknar pigg. Jag är hellre uppe hela natten. Men nu vaknar jag tidigt i allafall. Nu är det två skift kvar sedan är jag ledig två dagar. Jag längtar så! Jag och mamma ska på äventyr på måndag. Nu äter jag gröt och ser på desperate housewifes. Snart ska jag ut och vattna blommorna i solen och hänga upp tvätt. Jag kan inte vänta tills jag flyttar in i min nya lägenhet! Det ska bli så spännande.
Tror jag börjar känna mig förkyld...... ACN på jobbet gör jobbet till ett kylskåp!

Ha en härlig lördag!

2010-07-03 @ 08:55:10

Kommentarer

Postat av: mamma stalker

Vart du än i världen vänder, finns du alltid i mina händer :) Ha en härlig lördag du med, älskar dig mer än mest, kram ( förresten idag är det ännu bättre o jag är nöjd nu)

2010-07-03 @ 10:57:15


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback