Tisdag

Dagen spenderade jag med familj och deras gäster som är här på besök vi hade jätte trevligt tillsammans. Sedan mötte jag upp mina tjejer, Lady D, Maddiii, Nina och Sara och så gick vi på bio. Vi såg sex and the city 2, jag vet att jag har redan sett den. Men den var så bra så att jag kunde inte låta bli. Det var bara vi fem i hela bio salongen och det var jätte mysigt. Idag har jag varit hemma med Andreas som lagade god lunch och så såg vi på true blood som jag väntat så länge på att se.

Ikväll ska jag och D tatuera! Jag får väl se om jag gör det :) Sitter och ritar nu hur det ska se ut. Förra tatueringen gjorde ju så förbaskat ont. Men jag vet ju att man överlever. Eller att jag överlever smärta.

Det är helt otroligt varmt idag, pust och svett....

2010-07-06 @ 17:01:36

Kommentarer

Postat av: Anonym

nåt mellan dej ock Andreas lr ?? Verkar så iaf. Lr aa ifrån din sida ditt lilla luder.

2010-07-06 @ 21:29:21

Postat av: Lasse Laser

Jag tror inte det är nåt mellan dig å Andreas, eftersom jag sett hur Andreas slänger lystna blickar efter den där Maria. Maria å andra sidan verkar sukta efter mig en hel del, alternativt att det är min frus jordnötssås hon vill åt. Och Du Sandra, känns som om du och Edward har nåt litet å G eller? Åtminstonde verkade Diana ganska avundsjuk senast jag mötte henne.

Sandra ett luder? Naj, kanske ett troll, men inget annat.

2010-07-07 @ 16:15:55

Postat av: Anonym

sandra är absolut inget luder, men en ängel ja det är hon !

2010-07-07 @ 17:42:48


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback