Ny blogg design!

Jag tänkte nu när det ska börjas med en helt ny start kanske jag ska ha en helt ny blogg design också.
Dags för nya mål också. När jag flyttar in i lägenheten ska jag åka och köpa dukar och oljefärg.

- Jag ska börja måla och rita igen.


När jag sitter och säger att jag vill äta nyttigt sneglar folk på mig. Det är inte för att gå ner i vikt eller så jag vill bara äta nyttigt för att vara hälsosam och för att det är grymt gott och finns så mycket roliga saker att laga som man inte annars gör. God kost ger god hälsa, god hälsa gör ju självklart att man mår bra!

- Jag ska börja äta nyttigt.

Jag ska klättra berg och dyka i de djupaste haven, jag ska se hela världen och resa till alla länder jag alltid velat åka till. För att göra det krävs det en stor plånbok så jag måste börja spara pengar. Vilket jag ska göra genom att bla.

- Jag ska laga mat och ha med mig lunch till jobbet.

Jag älskar mina kläder, skort, handväskor.. bla bla bla.. allt som hör till. Min garderob är alltid stökig det ser ut som en bomb har släppts och kläderna är varken vikta eller upphängda. Anki har ett super bra system då hon faktist hänger all i färgordning. Det ska inte jag göra, vem försöker jag lura? Ett steg i taget, taken är god men jag börjar med att lära mig att ha en någorlunda ordning.

- Jag ska lära mig, vika,hänga och stryka kläder
( Jag kan, jag bara inte gör det)

Detta är små mål jag satt upp i dag, listan blir nog lång. Men vi får börja någonstans tycker jag. Sedan ska det bara tas en dag i taget och göra sådant jag mår som bäst utav att göra.

Sista -

Bada näck i spinolabay mitt på ljusa dagen en söndag när kyrklockorna ringer. Halleluja!

2010-07-03 @ 15:27:44

Kommentarer

Postat av: mamma

fin blogg desgin, bra skrivet, bra tänkt, du e bäst, kram kram

2010-07-03 @ 15:59:33

Postat av: ssa

Söt blogg :)

Allt bra?

Puss & Kram

Isabelle

2010-07-03 @ 17:19:12
URL: http://pyjjamashallon.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback