MTV




Igår gick vi på MTV. Jag mötte upp Diana och drack ett glas vin tillsammans med hennes Mamma,syster och systers kompis. Det var jätte trevligt. Jagade taxi länge tillslut fick vi tag i en stor taxi. Vi plockade upp Daniel och Jakob och åkte mot valetta. Vi var dock inte där så länge utan åkte till paceville istället där vi hade ännu roligare.  Som tur var fick vi jätte billig... svart taxi? Tillbaka. Det är alltid kul. Gick hem och lad mig som en duktig flicka för att jag började kl 10 idag. Vaknade kl 7 låg och drog mig för att myggorna har ätit mig levande. Det gör ont!

Igår satt jag, mamma och Mikael på Andreas och Marias balkong och åt sushi medans en karl drog upp taket. Det är nu jätte stökigt ( Inte mitt fel Maria, haha) Försöker dock få det att se bättre ut men mannen har lämnat kvar sina grejjor för han trodde han kunde komma varje dag?! jag sa att det inte gick för jag INTE var ledig. Då rigner landlorden mig och frågar varför jag inte vill det och fick förklara att Maria och Andreas vill att jag ska vara hemma på grund av katterna. Efter många om och men gick hon med på att vänta tills Andreas kommer hem.

Idag ska jag hem och tömma låda, fylla på mat och sedan träffa mamma en kortis.. förhoppnignsvis orka laga någon mat? Jag känner mig döds trött.. Jag läggar upp foton senare :)

Ännu en dag närmare tills jag flyttar in tillsammans med Lady D! Det ska bli helt underbart att bo denna underbara tjej! :)

Ha en fin dag allesammans :)

2010-07-01 @ 17:49:00

Kommentarer

Postat av: mamma

minns ej om jag sa det redan igår men du klär verkligen i turkos, love you, kram

2010-07-01 @ 19:31:24


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback