Internet..

Jag har änligen internet i hemmet. Ett uselt för en vecka. Dåligt är det. Dåligt som fan om jag får säga. Betalade €25 för en vecka och så funkar inte skiten. Jag rignde ett ilsket samtal och allt är i rätt ordning igen. Igår slutade jag kl 17 då gick jag till talira för att köpa galjer och fick med mig 5 kokböcker! En är en cupcake book, en med asiatiska rätter, en med thai rätter, en med kalla och varma sallder och självklart en med nyttiga måltider. Nu har jag ett nytt mål i livet. Jag ska en gång i veckan laga/ baka något ur boken och sedan lovar jag att blogga om det.

Igår lagade jag även mat till mig och Diana, potatismos, egen champinjonså och kött som jag stekte i massor av kryddor. Vi såg på vänner och somnade tillslut till det även denna kvällen.
Jag tänkte lägga ut några bilder från Hawaii festen som jobbet arangerade.



Jag och Leander, jag bara älskar min kamera så mycket om ni inte redan visste det.
(ps. Selina, jag lånade din klocka, men jag tog av mig den innan jag badade så den är precis lika fin när du komemr hem, jag lovar!! (=   )


Erkki är ju min dansparner på land likaså på havet, haha.



Hawaiii, temat syns??



Jag blev idragen tillslut i vattnet, mitt i natten. Ovetande om det fanns bränn maneter och detta ledde till att jag fick öroninflamation. Hawaii kjolen och blomkransen åkte självklart med i. Jag gick runt i blöt klänning resten av kvällen. Kanske därför jag blev sjuk....?



Lyckad kväll, även om min outfit inte är den vackraste!


Sminket ner runnet, håret åt alla håll and yet i'm happy!



And we smile!

2010-07-28 @ 14:12:36

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback