Inflyttad!

Då har jag äntligen flyttat in i lägeheten som är jätte rörig. Ägaren hann inte flytta ut helt och håller och det får väl gå antar jag. Han kommer hämta dom idag. Jag tänkte att jag läggar upp lite foton som mamma tagit idag när hon kom för att titta på den.



Bord och stolar på balkongen där vi även har en grill.

Över kanten är det utsikt mot odlings fält där de odlar massor av grönsaker som man kan handla färkst och billigt. De flesta restauranger åker dit och handlar. Super mysigt.

Detta är mitt underbara kök. Jag är helt kär i det och tycker att det är jätte mysigt. Man kan tända lampor under skåpen och kan bara tänka mig hur mysigt det kommer bli i vinter.

Det mysiga vardagsrummet, det är så härliga soffor! Där jag sov i natt me min lilla dator. Utan internet , utan något. I min ensamhet där jag såg på en kärleksfilm och somnade gott.

Mamma fotar när jag bäddar min nya säng :)

Min säng som är helt ny, så jag får inte en beganad säng haha.

Badrummet som för tillfället saknar spelgel skåpet vilket jag antar han sätter upp idag när de hämtar resten av sakerna.

Mamma i soffan,

Jag påväg ut för att ta bussen till jobbet.


2010-07-22 @ 14:06:09

Kommentarer

Postat av: MooKiE

Jätte fint, lycka till. kram

2010-07-22 @ 15:31:46

Postat av: Madeléne

Ni kommer få det så himla fint ! Åsen kan vi ha hur många myskvällar som helst! <3

2010-07-22 @ 16:17:49
URL: http://madelenejakobsson.blogg.se/

Postat av: Sannaacarola

fin lägenhet vännen :) tänker på dig varje dag. Trotts att du är på andra sidan havet som du sa :) <3

2010-07-23 @ 20:42:48
URL: http://httP://Sannaacarola.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback