God Morgon!

Har sovit jätte dåligt hela natten jag som skulle vara utvilad till jobbet. Men jag piggnar väl till snart. Jag och Diana ligger i soffan som två döda fiskar och ska snart äta frukost. Sedan göra oss iordning till jobbet. Jag vill ha lockar och mammas sockrsöta gröna klänning som jag fick för att den inte passade henne. Mamma är sådan att hon köper kläder utan att prova det först. Haha.

Nu messar Diana våran nya andlord och frågar när vi får lägenheten!


Igår!

Visst var det vacker utsikt!

2010-07-14 @ 10:56:32

Kommentarer

Postat av: mamma

verkligen snyggt med skorna till jeansklänning, jag vill med ha en ,kram

2010-07-14 @ 17:30:01

Postat av: Sannaacarola

Härliga bilder :) lätt att man skulle gjort det alltså. hatar sverige

2010-07-15 @ 19:00:08
URL: http://httP://Sannaacarola.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback