God morgon Lördag!

Igår var superkul! Det var underbar bbq med massor av kött. Min underbar Lady D kom ner med vin och mat till mig för att hon visste hur hungrig jag var. Hon är för bra. Sedan åkte vi till surfside och sedan till Nativ. Sara gjorde en helt fantastisk fick parkeing och vi har så imponerade allihopa. På hemvägen skulle jag simma till sicilien. Tur jag inte gjorde det känner jag haha. Första timmen på jobbet gick super snabbt för det var helt galet många emails att svara på. Nu har jag ätit frukost, sitter i min luvtröja ( jag fick den igår av min teamleader för att jag skulle ha på jobbet) så nu fryser jag inte. Dricker en cola för att lindra en liten, liten bakfylla.


I’ve put my trust in you
Pushed as far as I can go
And for all this
There's only one thing you should know

2010-07-10 @ 12:05:18

Kommentarer

Postat av: mamma

Tror några i detta huset med har liten bakfylla efter balkonghäng till kl.02.30 inatt. Ha en fin dag, love you

2010-07-10 @ 12:48:10

Postat av: Anonym

Låten är underbar ! Linkin park rules, ha en bra lördag.

2010-07-10 @ 13:42:54


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback