Fredag

Nu har jag städat sedan klockan nio, jag skojar inte att det är grymt svårt när någon rivit upp taket och det är inte alls motiverande att städa när man vet att han kommer snart och river upp det igen. Jag har dock försökt ställa tillbaka saker på sin plats för jag blir så grymt stressad av att det är oordning i ett hem som inte ens är mitt. Nu håller jag på och lagar pasta och köttbullar, snart ska jag dusaha göra mig och iordning till jobbet. Igår gick jag och mamma på mcdonalds och sedan bio för att se den nya sex and the city. Som var helt underbart charmig. Sedan gick jag hem och sorterad all min tvätt och städade iordning bland mina kläder..... som också tog en timme. Nu ska jag äta min mat...

Edward gosar ner mig så jag inte alls vill åka till jobbet.

2010-07-02 @ 10:32:54

Kommentarer

Postat av: mamma

ha en fin dag på jobbet kram

2010-07-02 @ 11:23:54

Postat av: Anonym

Sicken liten bitch du e !

2010-07-02 @ 12:11:51

Postat av: Anonym

Hahahahahahahahahaha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-07-02 @ 19:16:23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback