Fredag

God morgon mina kära vänner.
Idag var jag uppe med tuppen bokstavligt talat. Jag försov mig igen, men kom i tid. Men jag glömde inte min lunch låda eller påse med nötter vilket jag var övertygad om att jag skulle göra. Framsteg. Jag sprang till busshålls platsen vilket är precis utanför min dörr. Dianas fantastiska upptäckt att den går där. Där står jag vi alla sopor och flugor när tuppen börjar gala. En härlig känsla det, solen värmde mig och jag är lugn. Jag är glad att det är fredag. Jag ska iväg och köpa ett par klackar efter jobbet, jag såg dom igår och provade dem inte bara en gång, utan två gånger! Igår kväll när jag låg och såg på vänner slog det mig, jag måste ha dessa skorna. Om någon frågar mig och detta är något jag verkligen behöver kommer jag svara JA, med all kraft jag har. Jag behöver dom..

Snart kommer äntligen mamma hem igen, tycker det är jobbigt att hon varit borta så länge. Selina också, stackars lilla prinsessan är sjuk. Hoppas hon mår bättre nu. Mikael blir väl borta dryga veckan till tror jag.  Men snart är hela familjen hemma igen. Då åker såklart Maria och Andreas igen. Buhu, men jag ska få passa Edward och Diana så det är inte heller helt fel, önska dock att de inte var borta SÅ länge.

Vad ska jag laga idag?

2010-07-30 @ 08:43:19

Kommentarer

Postat av: MooKiE

Laga dina grymma köttbullar ^^ ha en bra dag

2010-07-30 @ 10:00:10


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback