Fredag

Jag är så glad över att jag träffat Diana, hon är mitt lilla ljus i vardagen och det ska bli superkul att få bo tillsammans med henne. Jag längtar dock efter Maria och räknar dagar och vill att hon ska skynda sig hem nu. Hon har varit borta alldeles för länge nu tycker jag.

Igår på lunchen satt jag och Diana med fötterna i havet och sedan hittade vi en ART äffer, köpte mig en bok att rita i och en bok som visar hur man ritar dansare. Jag är helt förälskad. Jag och Diana bara längtar tills vi får lägenheten då vi ska göra extra rummet till våran ateljee. Då vi ska skapa massor av kost.

Snart åker Diana till danmark, jag hade så gärna velat följa med men kan inte ta ledigt. En annan gång. Sen kommer hon med våra kläder vi beställde på nelly. Can't wait!

Back to work.

2010-07-16 @ 11:39:46

Kommentarer

Postat av: Sannaacarola

Fan vad söt du är :) ska kolla flyg hihi annars kanske jag kan komma i augusti för får 12 tusen då hihi

2010-07-16 @ 12:41:36
URL: http://httP://Sannaacarola.blogg.se

Postat av: Anonym

ateljee låter som en toppen grej att ha, det är så du !

Du har alltid varit en konstnär inom konst och dans =)

2010-07-16 @ 13:56:48


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback