Bananer till frukost!

Thjoho. På stålande humör sitter jag på jobbet och Diana lär mig massor av nya saker så jag kan få bonus. Nu ska det kämpas hårt så att jag kan stor shoppa till hösten. Haha. Idag köpte Lady D kräm till våra tatueringar, så nu smörjer vi oss med jämna mellanrum. Viktigt i denna värmen och fuktigheten. Inatt sov jag super bra, jag sov med balkong dörren helt öppen, med en nät gardin för bara. Jag har nog inte sovit så bra på, jag kan inte minnas hur länge. Det var nog den friska luften tror jag. Idag ska jag och Diana se på fotboll och kanske dricka någon öl. Imorgon ska vi dock upp tidigt, jag och mor ska till mosta. Dagarna bara rinner förbi och snart så är det dags att flytta in i våran fin fina lägenhet! Jag längtar så. Jag längtar tills Maria kommer hem igen!! Hon har varit borta alldeles för länge känner jag. När hon kommer hem så kommer hennes syster Anna på besök, sedan åker Maria och Andreas till USA i tre veckor.

Gud vad avundsjuk jag är, men det ska bli kul att få passa Edward och Diana igen! Undebara små ( Stora) liv :)

Nice Wednesday

2010-07-07 @ 12:04:04

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback