lite sol...

Hejsan hoppsan.Jag är glad att vi äntligen är av med våran landlord som tydligen var en idiot. Två dagar kvar innan vi flyttar. Det ska bli helt underbart, vi ska få folk som kommer och fixar internet direkt men man vet faktist aldrig men ifall så ska jag ta så mycket kort. As promised. En god samtidigt som lite tråkigt. Imorgon är jag ledig , då jag skulle fått dubbelt betalt för att jobba. Men jag tycker det är skönt att äntligen vara ledig. Både jag och Aaron är lediga söndag och måndag så det ska bli underbart. Kan vi ha tid att flytta in och mysa tillsammans. '
Vi ser på vänner än, och jag funderar på att kanske gå till affären , jag vet inte om jag är hungrig eller bara sugen. Men jag vet inte vart jag är sugen på. Ush va jobbigt. Det kliar än på mina ben.

Jag och Maria vill springa till slieme och shoppa idag men det verkar inte bli något idag. Men båda har ett stort sug. Det är riktigt dumt att kika på kläder på nätet. Eller ?

2010-01-30 @ 13:06:48

Kommentarer

Postat av: mamma

Fina bilder och underbar design! Ha en fin söndag, hör av dig om du vill träffas eller antar du och Aaron vill slappa ihop idag. Ska bli spännande att se er lägenhet sen. Kanske kan vi komma förbi imorgon kväll o kolla? Kram

2010-01-31 @ 11:25:22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback