Ledig idag igen, skönt.

Nästa vecka har jag ställt upp med att jobba 6 skift så jag njuter av mina två lediga dagar som dessutom var i rad. Är hos maria och sitter och tittar på när hon lagar cheesecake. Har varit i banken och nu så ska jag bara vänta på att min älskling, vi måste hitta på något att äta idag. Har någon nåra förslag ? Ska även förbi min mamma en snabb sväng :)

Kallt vs varmt ?

Jag ser ut så här ^^                                           Men jag känner så här^^


Leker med min camera på min lilla dator, det var roligt. Och det börjar lukta gott från kakan :)

2010-01-21 @ 15:14:56

Kommentarer

Postat av: Anki

Hej mitt vackra tokiga barnbarn. Snart är det dags att börja packa och flytta till en ny lägenhet vad roligt. Glöm inte att fota den så jag får se hur den ser ut.

Kram

Farmor

2010-01-21 @ 18:12:14

Postat av: mamma

Jag är glad att du funnit en sådan fin vän som Maria, kram

2010-01-21 @ 20:24:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback