god natt............

äntligen hemma från jobbet. Det var en riktigt lång dag och jag tyckte det var så tråkigt att jobba idag. Känner mig ganska trött men vill inte sova än. Jag vill ha kramar och se på en bra serie. Är dock sugen på svensk godis och funderar på att om.. om jag får in min lön imorgon att gå och köpa det!  Maria och andreas har kryit ihop och halvsover i soffan. Aaron sitter och spelar på sin lilla leksak och jag har min lilla dator i famnen. Det är så det ska vara, så naturligt :) så mysigt. Är dock missnöjd med nästa veckas schema och en dag måste jag jobba från 8:30 -12:00 och från 14:45- 23:00 skit jobbigt!!
kassa tider = kass lön. Men det får väl gå då..

Imorgon jobbar jag igen då samma tid, alla dagar. Är dock ledig måndag och då ska vi till läkaren med ryggen igen. Och vi flyttar in i våran nya lägenhet!!!!!!!!!!! Jag lovar att sätta in bilder så fort vi kan. Jag hoppas internet finns redan samma dag, annars lovar jag att så fort det kommer ska jag lägga ion bilder från alla håll och alla hörn.
god natt på er :)
http://s3files.core77.com/blog/images/nails.jpg
ska köpa nagellack lim och små stenar och göra små egna designer!

2010-01-29 @ 01:28:34

Kommentarer

Postat av: mamma

Ha en fin dag kram

2010-01-29 @ 10:35:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback