God morgon söndag!

Det kanske är lite för sent att säga godmorgon nu när klockan faktist är halv två. Men så skönt att sova länge och det doftar underbart ifrån Marias kök ! Hon håller på att göra Thai köttbullar. Det ska bli spännande att testa dom är jätte stora och fina och jag ska fota dom och lägga upp bilder på dem sen. Maria har än en gång hjälpt mig med min blogg deisgn och jag känner mig super duper nöjd verkligen. Det är sällan jag faktist är det. Men nu så ! Jag ska bara lägga in lite i mitten lådan där när mina kreativitet har vaknat till liv. Jag behöver fundera lite hur jag ska göra. Det är så skönt att alla är hemma och gör absolut ingenting ( förutom Maria som kämpar i köket ) det är så mysigt! Idag hoppas jag att vi kan göra något kul, kanske gå på bio eller bara ha en mys kväll.  Hörs lite senare, tack för alla kommentarer mamma :) blir så glad  ! Ha en fin söndag. Här skiner solen idag och det ser så vackert ut ifrån deras balkong. Imogon är den stora dagen då vi flyttar in och jag kan inte vänta...!

2010-01-31 @ 13:34:26

Kommentarer

Postat av: Anki

Hej Sandra

Din sida är jättesnygg. Ser fram emot foton från er nya lägenhet.

Kram

Farmor

2010-01-31 @ 14:32:50


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback