god morgon...

Jag tänkte sova till klockan 12 men det vart inte så. Edward slickar sig mellan bena, diana syns inte till, Maria och Andreas sitter vid deras datorer, jag dricker en varmt kopp kaffe och undrar varför jag drömde så hemskt i natt. Jag hoppas dagen blir helt perfekt idag. Känner mig fortfarande sliten... puh.,..... kanske är mina två stora finnar på nästan. Hur ka jag kunna gömma dom ikväll ?

Nu har vi ritat en massa jag och Maria, och det är riktigt roligt. Förtutom att jag inte egetligen kan rita manga, jag gillar människor för jag vet hur dom ser ut. Men det kul att lära sig något nytt. Idag skiner solen lite grann,igår var det storm. Hade jag fällt upp ett paraply hade jag flygit iväg tror jag. Idag fyller en arbetskmpois år. Så alla på jobbet ska ut, tydligen från Aarons jobb också så det ska bli kul att gå ut ikväll.

2010-01-27 @ 10:28:57

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback