En riktigt jobbig dag,

Ja. Riktigt jobbigt. Jag sov dåligt, jag försov självklart av denna anledning men kom i tid. Jag hann inte ens borsta håret eller tänderna så ja, jag var inte vackrats idag. Ändå fick jag 3 kommerntarer om att jag såg slete, ful och sjuk ut. En av kommentarerna var att inte ens när "han" ätit svamps ser han så hemsk ut. Så jag har haft en så bra dag. Skit jobb jag gör jag allt jag bara kan hela tiden. Ska jobba sex skift i denna veckan och jobar tider som jag inte ens får egentligen. För att företaget har det jobbigt, självklart för extra pengarna. Men när jag ställer upp att hjälpa till sätter dom mig på 11 skif i rad, dock hade jag jobbat 3 av dem när jag såg det nya shemat. Jag slängs hit och dit och ska göra allt möjligt och får ändå mindre pengar. Ja, jag är jobbig och tråkigt inlägg att läsa.
Nu är jag så trött och hungrig och vill inte röra mig ur fläcken..............


jag är så så trött...

2010-01-26 @ 17:28:22

Kommentarer

Postat av: mamma

Sätt ner foten! det KAN DU! Detta är inte ditt hela liv, du är DITT LIV, inte jobbet!! Våga chansa på nåt annat , jag finns här vart du än landar. Vissa dagar är jobbiga i livet men känns det dag efter dag oöverkomliga så är man på fel spår och då SKA man byta snarast. Stå på dig annars gör någonannan det! Det finns alltid en morgondag, det finns alltid en ny dörr att öppna, bara gör det. Kram

2010-01-26 @ 20:46:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback